Med-Practic
Նվիրվում է վաստակաշատ ուսուցիչ Գրիգոր Շահյանին

Իրադարձություններ

Հայտարարություններ

Մեր հյուրն է

Հրատապ թեմա

 

Ես և աշխատանքը

10 շարժում, որոնք կարող են ձեզ առանց աշխատանք թողնել

10 շարժում, որոնք կարող են ձեզ առանց աշխատանք թողնել

Թափուր աշխատատեղին դուք արձագանքել եք հիանալի ռեզյումեով (ինքնակենսագրական) և դրան կից անթերի  նամակով։ Դուք տեղեկություններ եք հավաքել ընկերության մասին և հարցազրույցի ժամանակ շատ լավ պատասխանել եք բոլոր հարցերին։

 

Դուք նույնիսկ ամենալավ թեկնածուն եք, սակայն եթե գործատուի հետ հարցազրույցում մոռացել եք ժպտալ, կուչ եք եկել աթոռին կամ խուսափել եք տեսողական կոնտակտից, ապա նոր աշխատանքի քիչ շանսեր ունեք։

Ձեր մարմինը շատ բան է ասում ձեր մասին։ Forbes.ru-ն ներկայացնում է 10 սխալ շարժում, որոնց պատճառով դուք կարող եք առանց աշխատանքի մնալ։

1. Թույլ ձեռքսեղմում

Երբ գործատուն ձեզ հրավիրում է հարցազրույցի, նայեք նրա աչքերին, ժպտացեք և մեկնեք ձեռքը ձեռքսեղմման համար, որը չպետք է ոչ շատ ուժեղ լինի, ոչ թույլ։ Լավ ձեռքսեղմման գաղտնիքն ափերի շփման մեջ է։ Մեկնեք ձեռքը և հպվեք ափերով։ Բռնեք մենեջերի ձեռքը բոլոր 5 մատներով և սեղմեք նույնքան ուժեղ, որքան նա։

2. Ներխուժում անձնական տարածք

Հարգանքով վերաբերվեք մենեջերի անձնական տարածքին։ Մի կանգնեք չափազանց մոտ և առավել ևս մի գրկեք նրան։

3. Ձեռքերը խաչել

Նման դիրքը կարող է, օրինակ, վկայել ձեր անհարմարավետության մասին։ Ավելի լավ է ժեստեր օգտագործել։ Այդպես դուք ավելի աշխույժ և զգացմունքային կթվաք։

4. Մազերը խառնելու սովորություն

Դա սթրեսի նշան է, որի պատճառով դուք կարող եք երեխայի նման լինել։ Պետք չէ շեղել մենեջերին նման վարքով։

5. Սխալ նստելաձև

Նստեք ուղիղ։ Մարմնի ոչ սիմետրիկ լեզուն կարող է ձեզ ամոթխած կամ ոչ անկեղծ ներկայացնել։

6. Տեսողական կոնտակտի անբավարարություն

Դժբախտություն չէ, երբ թեկնածուն խոսելիս նայում է կողքերը։ Դա բավականին նորմալ է, քանի որ աչքերի շարժման օգնությամբ դուք գործի եք դնում ուղեղի տարբեր հատվածներ։ Սակայն ուշադիր եղեք և նայեք հարցազրույցը վարողի աչքերին, երբ նա խոսում է։

7. Անտարբեր վերաբերմունք

Լավ է, երբ դուք զգացմունքային դեմք ունեք։ Դա ձեզ ավելի գրավիչ է դարձնում։ Սակայն պետք է հետևել դեմքի արտահայտությանը և չնայել ժամացույցին կամ բջջային հեռախոսի էկրանին հարցազրույցի ժամանակ։

8. Ժպիտի բացակայությունը

Եթե ձեր դեմքին չկա թեթև ժպիտ, ապա դա ձեզ բնութագրում է որպես նյարդային, չշահագրգռված կամ ոչ ընկերասեր մարդ։ Փորձեք հաճախ ժպտալ, սակայն արեք դա բնական և տեղին։

9. Շփոթվածություն

Մի հպվեք դեմքին, մի խաղացեք գրպանի մանրադրամներով, մի կրծեք եղունգները։ Շփոթվածությունը շեղում է և մատնում ձեր անհանգստությունը։

10. Ձեռքերը սեղանի տակ մի դրեք

Մի նստեք ձեռքերի վրա կամ մի դրեք ծնկներին։ Դրեք ձեռքերը բազկաթոռի կամ սեղանի վրա և օգտագործեք ժեստեր։ Ձեր ձեռքերի օգնությամբ հարցազրույց վարողը կարող է պարզել, թե որքանով եք դուք բաց և անկեղծ։

Սկզբնաղբյուր. tert.am
Լուսանկարը. modber.ru
med-practic.com կայքի ադմինիստրացիան տեղեկատվության բովանդակության համար

պատասխանատվություն չի կրում
Loading...
Share |

Հարցեր, պատասխաններ, մեկնաբանություններ

Կարդացեք նաև

Հոգեբաններն անվանել են աշխատավայրում սթրեսի 8 նշան. 1in.am
Հոգեբաններն անվանել են աշխատավայրում սթրեսի 8 նշան. 1in.am

Մի փոքր սթրեսն աշխատավայրում կարող է լավ ազդել աշխատունակության վրա: Սակայն մշտական սթրեսը բացասաբար է ազդում առողջության վրա: Այդպիսի կարծիք ունի հոգեթերապևտ Ջոան Քինգսլին, որն արդեն 25 տարի զբաղվում է...

ԼՈՒՐԵՐ: Հոգեկան առողջություն ԼՈՒՐԵՐ: Աշխատավայրում
Աշխատավայրում կենտրոնանալու 6 միջոց. 1in.am
Աշխատավայրում կենտրոնանալու 6 միջոց. 1in.am

Աշխատանքի ընթացքում մենք ստիպված ենք մշտապես լինել կապի մեջ` հեռախոսի և համակարգչի միջոցով: Որպեսզի դա խնդիր չդառնա, ubr.ua-ն ներկայացնում է 6 միջոց...

Աշխատավայրում
Կանայք տղամարդկանց կոլեկտիվում տառապում են քրոնիկ սթրեսով. գիտնականներ. 1in.am
Կանայք տղամարդկանց կոլեկտիվում տառապում են քրոնիկ սթրեսով. գիտնականներ. 1in.am

Ինդիանայի համալսարանի գիտնականները պարզել են, որ տղամարդկանց կոլեկտիվում աշխատող կանանց համար շատ դժվար է: Այս մասին հայտնում է informing.ru-ն: Մասնագետները չափել են կորտիզոլի (սթրեսի հորմոն) մակարդակը կանանց շրջանում...

ԼՈՒՐԵՐ: Առողջ կին ԼՈՒՐԵՐ: Կին. թվեր և փաստեր Լրահոս կանանց համար
Բույրեր, որոնք կօգնեն առօրյա աշխատանքում. 1in.am
Բույրեր, որոնք կօգնեն առօրյա աշխատանքում. 1in.am

Գիտնականները պարզել են, որ կոնկրետ բույրերից օրգանիզմում բարձրանում է ցինեոլի մակարդակը, որը խթանում է նեյրոնների ակտիվությունը: Հենց դրա հետ են կապում մտավոր հանձնարարությունների փայլուն լուծումը, ագրեսիվության...

Աշխատավայրում
12 մեթոդ աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար. 1in.am
12 մեթոդ աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար. 1in.am

Lady.obozrevatel.com-ը մեթոդներ է առաջարկում աշխատավայրում սթրեսից ազատվելու համար...

Աշխատավայրում
Ժամանակն արդյունավետ ծախսելու օգտակար խորհուրդներ. 1in.am
Ժամանակն արդյունավետ ծախսելու օգտակար խորհուրդներ. 1in.am

Bbcont.ru-ի փոխանցմամբ՝ մարդիկ, ովքեր սովորել են արդյունավետորեն ծախսել իրենց ժամանակը, տնտեսել են իրենց կյանքի 1/3-ը: Ժամանակն արդյունավետորեն ծախսելու համար կան մի շարք օգտակար խորհուրդներ: Դրանցից...

Էներգիայի պակասը լրացնելու 3 եղանակ. 1in.am
Էներգիայի պակասը լրացնելու 3 եղանակ. 1in.am

Healthinfo.ua-ի փոխանցմամբ՝ ամեն օր մենք կատարում ենք այնպիսի գործեր, որոնք պահանջում են մեր էներգիայի մեծ պաշարներ՝ աշխատանք, ընտանիք, երեխաներ...

Աշխատակիցների հետ լավ վարվելու Google-ի գաղտնիքները. The Huffington Post. 1in.am
Աշխատակիցների հետ լավ վարվելու Google-ի գաղտնիքները. The Huffington Post. 1in.am

NEW YORK – «Մարդկանց մեծամասնությունը ներքաշված է աշխատանքի մեջ, բայց այդպես չպետք է լինի»...

Արագ հանգստանալու 7 միջոց. 1in.am
Արագ հանգստանալու 7 միջոց. 1in.am

Դեռ շատ գործ կա անելու, բայց էլ ուժ ու էներգիա չկա՞: healthinfo.ua-ն առույգությունն ու էներգիան արագ վերականգնելու մի քանի խորհուրդ է տալիս...

Մասնագետները պատմել են՝ ինչպես վարվել հարցազրույցի ժամանակ. 1in.am
Մասնագետները պատմել են՝ ինչպես վարվել հարցազրույցի ժամանակ. 1in.am

Գվելֆի համալսարանի կողմից անցկացված ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ շատ կարևոր է չանհանգստանալ այն կապակցությամբ, արդյոք գործատուն տեսնում է քո հուզմունքը, թե ոչ: Ավելի լավ է կենտրոնանալ ընկերական...

Ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան. 1in.am
Ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան. 1in.am

Հայտնի է դարձել, թե ինչպես կարելի է աշխատանքային օրվա ընթացքում պահպանել էներգիան: Դրա համար ընդամենը պետք է էներգիայով սնուցվելու համար հավելյալ աղբյուրներ փնտրել, գրում է...

Օգտակար խորհուրդներ
5 տարբերակ, թե ինչպես կարող է աշխատանքը փչացնել քունը.
5 տարբերակ, թե ինչպես կարող է աշխատանքը փչացնել քունը.

Շատերն անհամբերությամբ են սպասում ուրբաթ երեկոյան ժամերին, երբ դուրս կգան գրասենյակից՝ առաջիկա հանգստյան օրերին լարվածությունը թոթափելու ոգևորությամբ: Իրավիճակը ծանոթ է ամբողջ աշխարհի աշխատողներին. պատճառը...

Քուն, քնի խանգարումներ Աշխատավայրում
Դրես-կոդի հոգեբանական նշանակությունը
Դրես-կոդի հոգեբանական նշանակությունը

Հայտնի է` կատարյալ արտաքին տեսքը կարիերայի սանդուղքով վեր բարձրանալու կարևոր պայմաններից է: Շրջապատողների վրա ազդելու համակարգը շատ պարզ է մասնագետների կարծիքով...

Աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման 12 խորհուրդ. 1in.am
Աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման 12 խորհուրդ. 1in.am

Ոչինչ միանգամից չի լինում՝ ցանկացած նպատակի հասնելու համար անհրաժեշտ են ջանքեր և ժամանակ: Իսկ եթե այդ հարցին մոտենաք կազմակերպված, ապա կհասնեք դրական...

Աշխատավայրում
Կարևոր փաստեր՝ աշխատունակության մասին. 1in.am
Կարևոր փաստեր՝ աշխատունակության մասին. 1in.am

Առավոտյան 6-7-ը «պատուհան է», երբ ամենալավն աշխատում է երկարատև հիշողությունը: Այդ ընթացքում ստացված ցանկացած տեղեկություն հեշտությամբ է...

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ՀՈԴՎԱԾՆԵՐԸ